Skocz do zawartości
Aby w pełni korzystać z forum musisz zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj. Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz ticketa na naszym discordzie.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Skarga na Support Czolgus


blackteea_

Rekomendowane odpowiedzi

Nick z serwera: BlackTeea
Nick osoby oskarżonej: Czolgus
Powód napisania skargi: Złe podejście administratora w raporcie
Godzina zdarzenia:  18:45
Dokładna data zdarzenia: 01.06.2023
Opis sytuacji: 
No to sytuacja wyglądała następujaco. Jezdzilem sobie po Los Santos nagle dostalem networka i wpadlem do wody napisalem raporta no i nikt nie zdazyl przyjac bo wywalilo mi MTA wszedlem na serwer oraz po wejsciu automatycznie mialem BW napisalem raporta przyjal go administrator o nicku Czolgus przeteleportowal mnie podniosl opisalem mu cala sytuacje z wywaleniem MTA itp i otrzymalem od niego zdanie takie jak ''nie tepamy na zyczenie''. Czyli nie wytepujecie z dna wody na zyczenie? Nie teleportujecie pojazdow które mi odebrano poprzez błąd serwerowy? Administrator po uleczeniu mnie z automatu przeteleportował się do swojego pojazdu i zszedł z duty administracyjnego. Po czym zawołałem Administratora o nicku Kviatkovsky Co widnieje na ss zamieszczonym poniżej. Opisałem mu cała sytuacje z administratorem o nicku Czolgus no i powiedzial ze mam to z nim zalatwic. A wiec przeteleportowal sie on do mnie opisalem mi poraz kolejny sytuacje i otrzymalem ta sama odpowiedz co wczesniej. A mianowicie ''nie tepamy''. Ja rozumiem jak by przyszedł zapytal o dowody na ta sytuacje i dopiero wtedy myslal nad jakim kolwiek wytepywaniem pojazdow ale nic takiego nie padło z jego ust. I generalnie to jest nie pojęte ze za pierwszym razem mnie nie przeteleportowal na lond tylko zostawil mnie na dnie wody i musialem specjalnie wolac administratora o nicku Kviatkovsky aby mi pomogł. Nastepnie juz bardzo podirytowany zaistniala sytuacja powiedzialem do niego ''dobra spierdalaj'' i otrzymalem mute na 24 godziny. Nie mówie ze był on nie słuszny bo był sluszny jak najbardziej lecz jego zachowanie tez bylo nie na miejscu i mam nardzieje ze administrator o nicku Kopacka rozpatrzy moja skarge pozytywnie bo taka sytuacja jak ta nie powinna miec wogole miejsca.
Dowody:
 image.png.81beb8df57c644607179576d360bfba3.png
image.png.80ce52a68364478b0cf6a969c6b02a15.png
Coś od siebie: Oczekuje na pozytywne rozpatrzenie mojej skargi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja dostałem informacje od wyższej rangi(Administratora) ze nie tepamy aut jak dostajesz networka przyszedlem na twojego reporta i cie nie było to było wiadome ze auto będzie w przecho więc mogłeś sie zrespic na spawn  a co do reporta mogłeś napisac co chcesz a nie help. O to moje zdanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logiczne jest to że jeżeli dostałeś Network i twoje auto wpadło do wody zostanie ono wytepane do przecho po jakimś któtkim czasie.
Co do sytuacji ''NETWORT TROUBLE'' to dostałeś tylko ty bo było ponad 180 osób na serwerze i wszystko dobrze działało.
Zasada zawsze była i będzie że nie tepamy na życzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kopacka zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...