Skocz do zawartości
Aby w pełni korzystać z forum musisz zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj. Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz ticketa na naszym discordzie.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

SAFD | Regulamin.


Rekomendowane odpowiedzi

 

image.thumb.png.e2f76e18a2345fbf94a75da2d16e58a4.png

§1 Postanowienia ogólny dot. praw oraz obowiązków pracownika.
1.1 
Każdy pracownik zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu mając na uwadze zarówno zasady wewnętrzne, zewnętrzne oraz te, które zostały wymienione przez komisję spraw frakcji. Wszelakie przejawy łamania regulaminu każdy pracownik ma obowiązek zgłosić takie zachowanie do zarządu frakcji.
1.2 Każdy pracownik ma obowiązek zgłosić swoją nieobecność dłuższą niż trzy dni w odpowiednim do tego miejscu wypisując urlop, niezgłoszenie takowego faktu może wiązać się z postępowaniami dyscyplinarnymi oraz nałożeniem na pracownika adekwatnej do sytuacji kary.
1.3 Członkowie zarządu frakcji zastrzegają sobie prawo do aktualizowania regulaminu frakcji bez konieczności podawania o tym fakcie informacji dla pracowników, jednakże zazwyczaj informacje te będą podawane oraz odpowiednio wcześniej przekazywane członkom frakcji.
1.4 Każdy członek frakcji po dołączeniu do niej automatycznie zgadza się na jego warunki oraz wyraża pełną świadomości iż z takowym się zapoznał, zgadzając się również na konsekwencje związane z jego łamaniem.
1.5 Członkowie zarządu frakcji zastrzegają sobie prawo do wydalenia członka frakcji z struktur San Andreas Fire Department na podstawie przewinień anonimowych zgłoszeń przez użytkowników serwera, jednocześnie nie musząc udowadniać winy pracownikowi.

§2 Postanowienia dyscyplinarne, zasady pełnienia służby.
2.1
Każdy pracownik ma obowiązek stosować się do zasad kultury osobistej, poprawnej polszczyzny zarówno poza jak i podczas służby we frakcji, za złamanie tego punktu członkowie zarządu będą wyciągać srogie konsekwencje.
2.2 Podczas pełnienia służby zakazuje się prowadzenia dyskusji/rozmów na tematy polityczne, religijne, służbowe, administracyjne czy rozpoczynania dyskusji na temat innych frakcji dostępnych na serwerze, priorytetem jest neutralność podczas pełnienia służby.
2.3 We frakcji panują zasady tolerancji, dlatego też jakiekolwiek przejawy dyskryminacji wiekowej, płci, wyznania itp. będą z góry eliminowane pod najwyższymi, możliwymi karami - poczynając od najlżejszej czyli wydaleniu z szeregów frakcji. Podczas pełnienia służby panuje zasada hierarchii stopnia, im wyższy stopień tym większy szacunek należy się ów osobie.
2.4 Każdy członek frakcji musi zachować odpowiedni szacunek względem pracowników o niższym stopniu, przejawy nadużycia, wykorzystania swoich uprawnień będą groziły degradacją z stanowiska, na którym się znajdujesz.
2.5 Podczas służby kategorycznie zakazuje się załatwiania spraw prywatnych takich jak chociażby; odbieranie wypłaty, uczestniczenie w eventach nieprzeznaczonych dla frakcji, sprawdzanie salonów samochodowych, wolnych posiadłości i innych, podczas służby koniecznym jest skupienie się na zadaniach wewnętrznych.
2.6 Każdy pracownik ma obowiązek do noszenia zgodnego umundurowania względem swoich uprawnień, czynności czy płci, umundurowanie kobiecie przeznaczone jest wyłącznie dla płci żeńskiej.

§3 Uprawnienia oraz prawa członków frakcji.
3.1
Każdy członek frakcji bez względu na swój stopień ma prawo zwrócić uwagę na niepoprawność czynów swojego współpracownika w sposób kulturalny.
3.2 Każdy członek frakcji ma możliwość skorzystania z przerwy w służbie wydając odpowiedni meldunek na radiu, która wynosi 5 minut na każdą godzinę np. pełniąc służbę czterogodzinną, w tym czasie na służbie możemy maksymalnie posiadać status drugi wynoszący 20 minut. Każda potrzeba większej ilości czasu przerwy musi odbyć się po zejściu z niej.
3.3 Pracownikom frakcji przysługuje prawo do odwołania się od nałożonej przez zarząd kar, mogąc prosić o ponowne rozpatrzenie danej skargi, zaś zarząd frakcji zobowiązuje się do ponownego przeanalizowania skutków jej nałożenia.
3.4 Jeżeli faktycznie czytasz ten regulamin to bardzo nam miło z tego powodu, podczas pisania podania do frakcji w punkcie dotyczącym zapytania czy z takowym się zapoznałeś, napisz "Ależ oczywiście!", co poskutkuje dodatkowym plusem podczas dobierania rekrutów.
3.5 Każdy członek frakcji, który jest najwyższym stopniem podczas pełnienia służby ma prawo do wydania poleceń niższym stopniem pracownikom zgodnie z zasadami panującymi wewnątrz frakcji, dodatkowo odmowa przez ów pracownika wykonania polecenia - musi wiązać się ze sporządzeniem notatki służbowej określającej powód odmowy wykonania polecenia.
3.6 Każdy członek frakcji ma prawo do złożenia rezygnacji z pełnienia służby po odbyciu minimum jednego miesiąca w szeregach frakcji, w przypadku wcześniejszego odejścia - ów członek nie ma możliwości powrotu, a jedyną szansą pozostaje zwykła, standardowa rekrutacja.

§4 Kary dyscyplinarne za wykroczenia popełnione podczas służby.
4.1
Kary nałożone przez zarząd frakcji mogą zostać zmienione/anulowane przez podania konkretnego powodu.
4.2 Kary, które zostają nałożone na pracowników muszą mieć konkretny powód, jednakże członkowie zarządu nie mają obowiązku przedstawienia go osobie oskarżonej, jeżeli oskarżający sobie tego nie życzy, dowód ten może jedynie zostać dostarczony członkom KSF.
4.3 Kary mogą posiadać następujące znamiona/formy; minus, zawieszenie, degradacja, wydalenie z szeregów frakcji, pouczenie słowne, odebranie konkretnych uprawnień, nałożenie dodatkowych obowiązków na członka frakcji.

Regulamin napisany przez; @wujekeddy.
Prawa do jego edycji posiadają; @wujekeddy, @finniusz.
©Copyright - regulamin jest własnością outrpg.pl, zakazuje się jego kopiowania.

image.thumb.png.f0328c144d0236ada7aa5c51f2340448.pngimage.png.b560927a21c27961172d91fbdb16613e.png

Edytowane przez wujekeddy
  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...