Skocz do zawartości
Aby w pełni korzystać z forum musisz zsynchronizować konto z grą, więcej informacji znajdziesz tutaj. Jeżeli posiadasz problemy z synchronizacją napisz ticketa na naszym discordzie.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

AJgorEx Apelacja o nick podczas statusu RP


ajgorex

Rekomendowane odpowiedzi

-Nick: AJgorEx
-UID: 15425
-Wiek RP: 24 lata
-Wykształcenie: Mgr. Inż. Budowy i zarządzania dróg 
-Opisz swoją postać (Minimum 2 zdania rozbudowane): Jestem 25-letnim inżynierem budowy i zarządzania dróg, posiadającym tytuł magistra. Moja pasja do projektowania i doskonalenia sieci drogowych jest niewyczerpana. Specjalizuję się w planowaniu tras, modernizacji istniejących dróg oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie transportu drogowego. Fascynują mnie architektura mostów, tuneli i wszelkie elementy drogowe, które wpływają na funkcjonowanie infrastruktury drogowej. Dążę do stworzenia innowacyjnych rozwiązań, które poprawią płynność ruchu i zapewnią bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom dróg.
-Background postaci (Minimum 4 zdania rozbudowane): Po ukończeniu studiów magisterskich na kierunku Budowa i Zarządzanie Dróg, poświęciłem się realizacji moich zawodowych ambicji. W trakcie nauki zgłębiałem tajniki projektowania tras, oceny i modernizacji dróg oraz nowatorskich technologii związanych z transportem drogowym. Moje umiejętności i wiedza szybko zyskały uznanie, co zaowocowało zdobyciem stopnia magistra. Jako młody inżynier zainspirowany swoją pasją, pragnę wnosić istotne innowacje w dziedzinie infrastruktury drogowej. Moje marzenie to tworzenie nowoczesnych dróg, które zapewnią płynny ruch i bezpieczeństwo dla społeczności, w której pracuję. Pełen determinacji, stawiam sobie za cel udoskonalenie istniejącej infrastruktury drogowej, aby poprawić jakość życia wszystkich użytkowników dróg w naszym mieście.